  • Data: 2004-02-14 14:53:39
    Temat: Re: BIK szaleje
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn wrote:

    > Za nic nie dam sobie głowy uciąć ;-) , ale skoro uważasz, że nie mam
    > racji, to wskaż podstawę swojego odmiennego sądu.

    Generalnie uważam, ze masz rację. problem w tym, że jakość danych o
    kredytobiorcach w bankach działających na terenie Polski (zwłaszcza tych
    na "P") pozostawia wiele do zyczenia.

    > Jak rozumiem uważasz,
    > że można trafić do BIK posiadając w banku ROR, kartę debetową, lokaty i
    > nie mając lub nie starając się o produkty kredytowe.

    Nie wiem czy do BIK-u, natomiast były podawane przypadki, że ktoś
    zamknął konto, bank nie przyjął tego do wiadomości, pracowicie debetując
    rachunek, po czym wpisał człowieka do bazy nierzetelnych kredytobiorców.
    A Bogu ducha winna kobieta nie wiedziała czemu nie chcą jej udzielić
    kredytu hipotecznego.(Bo bank w którym się o ten kredyt starała nie
    zniży sie do tego żeby podac powód odmowy.)

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl