eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBIK szalejeRe: BIK szaleje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.g
    azeta.pl!not-for-mail
    From: Kamil Jońca <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK szaleje
    Date: Sat, 14 Feb 2004 16:12:49 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <c0ldtk$2oh$2@inews.gazeta.pl>
    References: <c0kva0$kpv$1@inews.gazeta.pl> <c0l0eq$r4e$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <c0l2a1$1of$1@inews.gazeta.pl> <c0l63v$cj9$1@achot.icm.edu.pl>
    <c0lbd0$447$1@inews.gazeta.pl> <c0lbo5$8sn$2@news.onet.pl>
    <c0lbr7$2oh$1@inews.gazeta.pl> <c0lc8o$8sn$3@news.onet.pl>
    <c0lcpm$2o9$1@inews.gazeta.pl> <c0ld6q$8sn$5@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.45.254
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1076771572 2833 195.205.45.254 (14 Feb 2004 15:12:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Feb 2004 15:12:52 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <c0ld6q$8sn$5@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: kjonca
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.5 (Windows/20040207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:285270
    [ ukryj nagłówki ]

    Glenn wrote:

    > Kamil Jońca wrote:
    >
    >
    >> Generalnie uważam, ze masz rację. problem w tym, że jakość danych o
    >> kredytobiorcach w bankach działających na terenie Polski (zwłaszcza
    >> tych na "P") pozostawia wiele do zyczenia.
    >
    >
    >
    > No ale to nie wina BIK.
    Oczywiście, ze nie, ale ....
    Przypuśćmy, że BIK bedzie miał takie uprawnienia o jakich marzy prezes.
    Powiedzmy, trafi do Ciebie jego "inspektor" i zobaczy, że masz nowy
    samochód, a w BIK-u status przy jakims rachunku "wątpliwy" lub
    'stracony'. Czy sadzisz, że uwierzy, Ci gdy powiesz, że to pomyłka
    banku? (Zakładając, że wogóle będzie chciał z Tobą rozmawiać).
    [...]

    > To jest inna sytuacja. Bank "wpisał" tę kobietę jako dłużnika (stała się
    > dłużnikiem w wyniku błedu banku) . Jeżeli niesłusznie, powinna pójść do
    > sądu w celu uzyskania odszkodowania za straty związane z niesłusznym
    > wpisem. Tylko takie postępowanie "zmusi" do rzetelności. Natomiast samo
    > korzystanie z usług banku nie jest przecież niczym obwarowane.
    Chwila. Chciałaś przykład "czy mozna trafic". Pokazałem, że tak. Nie
    zmieniaj teraz tematu, prosze. Ja wiem, ze to w wyniku błędu banku. I
    mam wrażenie, że _w_tej_chwili_ prawdopodobieństwo wystąpienia takiego
    błędu jest _zbyt_wysokie_, żeby dawać bankom/BIK-owi większe
    uprawnienia. Niech porządki zaczną od siebie.


    Ewentualnie, niech bedzie tak, ze za każdy błedny wpis w BIK-u należy
    _mi_ się odszkodowanie w jakiejś wysokości. (Czy 10000 będzie złe? :-) )
    Niezależnie od odszkodowania za utracone korzyści. Czy pan prezes na to
    idzie ? :-)


    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1