eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBP Killer - kto jest twoim idolem i dlaczego LeninRe: BP Killer - kto jest twoim idolem i dlaczego Lenin
  • Data: 2008-12-15 16:58:30
    Temat: Re: BP Killer - kto jest twoim idolem i dlaczego Lenin
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mvoicem pisze:

    >>> Oczywiście że się nie zgadzam, w liście do wyboru mam albo pusto albo
    >>> "tak", no to zostawiam puste. I d... :
    >> Już raz pisałem, ale powtórzę. Administrator danych ma prawo do
    >> wykorzystywania danych dla celów marketingu bezpośredniego WŁASNYCH
    >> produktów na podstawie USTAWY i żadnej zgody do tego nie potrzebuje.
    >
    > Tzn sugerujesz że mimo że nie zgodziłbym się (jakby istniała opcja NIE) to
    > mogliby nagle zacząć do mnie wydzwaniać / zasypywać mnie ofertami swoich
    > super produktów?

    Powtarzam się, ale co tam:

    http://www.giodo.gov.pl/plik/id_p/657/j/pl/

    "(...)jeżeli intencją Spółki jest przetwarzanie danych osobowych uczestników
    określonej akcji promocyjnej/konkursu (obok przetwarzania tych danych
    dla celów związanych z
    przeprowadzeniem wskazanej akcji promocyjnej/konkursu), również w celu
    marketingu
    bezpośredniego własnych produktów lub usług, to nie musi pozyskiwać na
    to odrębnej zgody
    dysponenta danych. Co więcej, odbieranie takiej zgody od osoby, której
    dane dotyczą może
    spowodować powstanie po jej stronie błędnego przeświadczenia, iż o ile
    nie zgodzi sie ona na
    powyższe, administrator nie będzie uprawniony do przetwarzania jej
    danych osobowych dla celów
    marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług. Tymczasem, jak
    wskazano wcześniej,
    uprawnienie to wynika z przepisu art. 23 ust. 1 pkt 5 ustawy.(...)"

    WN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1