    From: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BP Killer - kto jest twoim idolem i dlaczego Lenin
    Date: Mon, 15 Dec 2008 17:58:30 +0100

    mvoicem pisze:

    > Tzn sugerujesz że mimo że nie zgodziłbym się (jakby istniała opcja NIE) to
    > mogliby nagle zacząć do mnie wydzwaniać / zasypywać mnie ofertami swoich
    > super produktów?

    Powtarzam się, ale co tam:

    http://www.giodo.gov.pl/plik/id_p/657/j/pl/

    "(...)jeżeli intencją Spółki jest przetwarzanie danych osobowych uczestników
    określonej akcji promocyjnej/konkursu (obok przetwarzania tych danych
    dla celów związanych z
    przeprowadzeniem wskazanej akcji promocyjnej/konkursu), również w celu
    marketingu
    bezpośredniego własnych produktów lub usług, to nie musi pozyskiwać na
    to odrębnej zgody
    dysponenta danych. Co więcej, odbieranie takiej zgody od osoby, której
    dane dotyczą może
    spowodować powstanie po jej stronie błędnego przeświadczenia, iż o ile
    nie zgodzi sie ona na
    powyższe, administrator nie będzie uprawniony do przetwarzania jej
    danych osobowych dla celów
    marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług. Tymczasem, jak
    wskazano wcześniej,
    uprawnienie to wynika z przepisu art. 23 ust. 1 pkt 5 ustawy.(...)"

    WN