eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBP Killer - kto jest twoim idolem i dlaczego Lenin › Re: BP Killer - kto jest twoim idolem i dlaczego Lenin
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Piotr Gralak <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BP Killer - kto jest twoim idolem i dlaczego Lenin
    Date: Mon, 15 Dec 2008 17:13:04 +0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 41
    Message-ID: <gi637p$ii$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gi5gna$h6e$1@news.onet.pl> <gi5uv4$lsg$1@kushnir.sileman>
    <gi61o2$ft1$1@news.onet.pl> <gi62b5$lsg$2@kushnir.sileman>
    NNTP-Posting-Host: 80.48.187.254
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1229361209 594 80.48.187.254 (15 Dec 2008 17:13:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Dec 2008 17:13:29 +0000 (UTC)
    X-User: gral74
    In-Reply-To: <gi62b5$lsg$2@kushnir.sileman>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:465818
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Powtarzam się, ale co tam:
    >
    > http://www.giodo.gov.pl/plik/id_p/657/j/pl/
    >
    > "(...)jeżeli intencją Spółki jest przetwarzanie danych osobowych
    > uczestników
    > określonej akcji promocyjnej/konkursu (obok przetwarzania tych danych
    > dla celów związanych z
    > przeprowadzeniem wskazanej akcji promocyjnej/konkursu), również w celu
    > marketingu
    > bezpośredniego własnych produktów lub usług, to nie musi pozyskiwać na
    > to odrębnej zgody
    > dysponenta danych. Co więcej, odbieranie takiej zgody od osoby, której
    > dane dotyczą może
    > spowodować powstanie po jej stronie błędnego przeświadczenia, iż o ile
    > nie zgodzi sie ona na
    > powyższe, administrator nie będzie uprawniony do przetwarzania jej
    > danych osobowych dla celów
    > marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług. Tymczasem, jak
    > wskazano wcześniej,
    > uprawnienie to wynika z przepisu art. 23 ust. 1 pkt 5 ustawy.(...)"
    >

    Nie wypowiem się, czy powyższe dotyczy tylko konkursu/promocji, czy
    każdej oferty, ale za to wkleję ciąg dalszy, który ty pominąłeś :)


    Niemniej jednak, powyższe nie oznacza, że wynikajace z art. 23 ust. 1
    pkt 5 ustawy, prawo Spółki do przetwarzania danych osobowych jej
    klientów ma charakter nieograniczony.
    Podkreslenia bowiem wymaga, że stosownie do dyspozycji art. 32 ust. 1
    pkt 8 ustawy, dysponentowi danych przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu
    wobec przetwarzania jego danych osobowych m. in. w przypadku, gdy
    administrator danych zamierza je przetwarzac w celach marketingowych.
    Zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy, w razie wniesienia sprzeciwu, o którym
    mowa w art. 32 ust. 1 pkt 8 ustawy, dalsze przetwarzanie kwestionowanych
    danych jest niedopuszczalne.

    PG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1