  • Data: 2004-09-21 20:07:22
    Temat: Re: BPH - KK za darmo cale zycie... jak to jest?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Sep 2004 12:32:12 +0200, topjes napisał(a):

    > debilni... leniwi... nie chce im sie... tam nikt nie myśli... itp... itd...
    > Jak ja uwielbiam czytać takie komentarze, które świadczą TYLKO I WYŁĄCZNIE o
    > jednym. O KOMPLETNYM braku wiedzy na temat organizacji dużych projektów
    > informatycznych w firmach.

    Świadczy o źle zaprojektowanym systemie, który sprawia że marnuje się
    tysiące roboczogodzin i traci klientów - bo chyba nie powiesz że godzinne
    czekanie w kolejce i potem 30 minut wypełniania druczku przysparza BPH
    zadowolonych klientów? Piszesz o kalkulacjach, nakładzie pracy - wybacz, ale
    po prostu drukowanie pustych formularzy w BPH to głupota.
    W BPH zresztą w ogóle kuleje przepływ danych - zawsze przy stanowisku
    obsługi czeka się -dziesiąt minut, bo dysponentka musi przepisywać na
    formularze mnóstwo danych z ekranu. "Dzięki" temu na myśl o wizycie w
    oddziale przechodzą mnie ciarki... Ja z pozostałych usług jestem zadowolony,
    bo ze mnie jest człek leniwy. Ale wielu w końcu się wkurza i wybiera
    konkurencję, w której "jakimś cudem" da się rzeczy zrobić tak jak należy.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004