eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - KK za darmo cale zycie... jak to jest?Re: BPH - KK za darmo cale zycie... jak to jest?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-
    for-mail
    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - KK za darmo cale zycie... jak to jest?
    Date: Tue, 21 Sep 2004 20:07:22 +0000 (UTC)
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 29
    Message-ID: <s...@p...ani>
    References: <s...@p...ani> <ciovvq$dl7$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: j...@c...pl
    NNTP-Posting-Host: pf29.krakow.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1095797242 19851 213.76.245.29 (21 Sep 2004 20:07:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Sep 2004 20:07:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.0 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:316844
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 21 Sep 2004 12:32:12 +0200, topjes napisał(a):
    >> P.S. A, o tych umowach... Jakiś debil musiał wymyślić żeby drukować puste
    >> formularze, w które trzeba wpisać od cholery danych którymi bank już
    >> dysponuje... DOKŁADNIE to samo przy wydawaniu karty bankomatowej - pusty
    >> formularz zamiast gotowej umowy z danymi, numerkami którą by należało
    >> tylko podpisać. Klient się wkurza, biedne dysponentki przyjmują na siebie

    > debilni... leniwi... nie chce im sie... tam nikt nie myśli... itp... itd...
    > Jak ja uwielbiam czytać takie komentarze, które świadczą TYLKO I WYŁĄCZNIE o
    > jednym. O KOMPLETNYM braku wiedzy na temat organizacji dużych projektów
    > informatycznych w firmach.

    Świadczy o źle zaprojektowanym systemie, który sprawia że marnuje się
    tysiące roboczogodzin i traci klientów - bo chyba nie powiesz że godzinne
    czekanie w kolejce i potem 30 minut wypełniania druczku przysparza BPH
    zadowolonych klientów? Piszesz o kalkulacjach, nakładzie pracy - wybacz, ale
    po prostu drukowanie pustych formularzy w BPH to głupota.
    W BPH zresztą w ogóle kuleje przepływ danych - zawsze przy stanowisku
    obsługi czeka się -dziesiąt minut, bo dysponentka musi przepisywać na
    formularze mnóstwo danych z ekranu. "Dzięki" temu na myśl o wizycie w
    oddziale przechodzą mnie ciarki... Ja z pozostałych usług jestem zadowolony,
    bo ze mnie jest człek leniwy. Ale wielu w końcu się wkurza i wybiera
    konkurencję, w której "jakimś cudem" da się rzeczy zrobić tak jak należy.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla"
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1