-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-
for-mail
From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: BPH - KK za darmo cale zycie... jak to jest?
Date: Tue, 21 Sep 2004 20:07:22 +0000 (UTC)
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 29
Message-ID: <s...@p...ani>
References: <s...@p...ani> <ciovvq$dl7$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: j...@c...pl
NNTP-Posting-Host: pf29.krakow.sdi.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1095797242 19851 213.76.245.29 (21 Sep 2004 20:07:22 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Sep 2004 20:07:22 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.8.0 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:316844
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 21 Sep 2004 12:32:12 +0200, topjes napisał(a):
>> P.S. A, o tych umowach... Jakiś debil musiał wymyślić żeby drukować puste
>> formularze, w które trzeba wpisać od cholery danych którymi bank już
>> dysponuje... DOKŁADNIE to samo przy wydawaniu karty bankomatowej - pusty
>> formularz zamiast gotowej umowy z danymi, numerkami którą by należało
>> tylko podpisać. Klient się wkurza, biedne dysponentki przyjmują na siebie
> debilni... leniwi... nie chce im sie... tam nikt nie myśli... itp... itd...
> Jak ja uwielbiam czytać takie komentarze, które świadczą TYLKO I WYŁĄCZNIE o
> jednym. O KOMPLETNYM braku wiedzy na temat organizacji dużych projektów
> informatycznych w firmach.
Świadczy o źle zaprojektowanym systemie, który sprawia że marnuje się
tysiące roboczogodzin i traci klientów - bo chyba nie powiesz że godzinne
czekanie w kolejce i potem 30 minut wypełniania druczku przysparza BPH
zadowolonych klientów? Piszesz o kalkulacjach, nakładzie pracy - wybacz, ale
po prostu drukowanie pustych formularzy w BPH to głupota.
W BPH zresztą w ogóle kuleje przepływ danych - zawsze przy stanowisku
obsługi czeka się -dziesiąt minut, bo dysponentka musi przepisywać na
formularze mnóstwo danych z ekranu. "Dzięki" temu na myśl o wizycie w
oddziale przechodzą mnie ciarki... Ja z pozostałych usług jestem zadowolony,
bo ze mnie jest człek leniwy. Ale wielu w końcu się wkurza i wybiera
konkurencję, w której "jakimś cudem" da się rzeczy zrobić tak jak należy.
Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
"Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla"
(c) Tomasz Olbratowski 2004
Następne wpisy z tego wątku
- 21.09.04 20:21 Kamil Jonca
- 21.09.04 21:21 Glenn
- 22.09.04 08:03 Jacek Osiecki
- 22.09.04 10:56 topjes
- 22.09.04 11:02 topjes
- 22.09.04 11:09 Glenn
- 22.09.04 11:18 topjes
- 22.09.04 11:24 Glenn
- 22.09.04 11:47 topjes
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...