  • Data: 2008-01-25 23:20:32
    Temat: Re: BPH/Pekao mnie chciało odzyskać
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozumiem. Tak zupełnie za darmo Ci ten hydraulik wykonał w domu taką
    > robotę? Nic mu nie płaciłeś? Ile m-cznie bankowi płacisz? Ile za to
    > ubezpieczenie assistance?

    Nie za darmo - pieniądze za usługę hydraulik dostał od
    ubezpieczyciela. Ja nie mam obowiązku płacić nic dodatkowo.
    Koszt pakietu pomocnego łatwo policzyć, dwanaście opłat miesięcznych
    za prowadzenie rachunku.
    O usługach można poczytać na stronie banku.
    Kto nigdzie nie jeździ, nie lata, nie choruje za granicą, nic mu się w
    domu nie psuje, nie ma potrzeby nagle skorzystać z pomocy Concierge,
    takiego produktu nie potrzebuje.