eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)
    Date: Mon, 5 Dec 2005 18:39:56 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <dn1u1f$9vf$1@news.onet.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    <dn1eoc$hgp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-68-221.adsl.inetia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1133804400 10223 213.238.68.221 (5 Dec 2005 17:40:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Dec 2005 17:40:00 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Sender: BTVLt03Vq/nJs4hu7XZvWLuvlwVF2GhK
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:370957
    [ ukryj nagłówki ]

    > Czy można to zaskrzyć do UOKiK czy jest może jakiś rzecznik intresu
    > klientów banków, jest ich tylu żem oże takowy też sięznajdzie.
    > Bo moim zdaniem nie mają prawa do tego cp zrobili.
    > Nie wystarczy powiadomienie o zmianie opłat.
    > Nie dośc że pobierają za góry to jeszcze o tyle podniesli.
    > A najlpesze żde jak ostatnio zmieniali opłatyę tryczałtową z 2,5 z
    > posiadanie limitu na 0,1 % to tłumaczyli to wymaganiami klientów, że Ci co
    > mieli małe debety nie chcieli płacic tyle samo co Ci z dużymi.
    >
    > Niemniej jednak dzisiaj z radością zawitam do mojego oddziału i wyrażę
    > oględnie lub nie swoje zdanie na temat tego banku, chociaz raczej
    > obstawiam że niezbyt oględnie. ;)
    >
    > Pozdro
    > Peyto

    W swojej sprawie generalnie wchodzi w rachubę federacja konsumentów +
    arbiter bankowy. Dla dobra ogółu UOKiK. UOKiK nie zajmuje zajmuje sę
    indywidualnymi kwestiami, ale jak stwierdzi, że podmiot postępuje ze szkodą
    dla klientów, to wzywa go do zaprzestania działalności. Jak nie poskutkuje
    idzie do sądu. Inna sprawa, że zwykle pismo z UOKiK przyznające racje
    klientowi działa cuda. Ja właśnie w ten sposób jedemu bankowi skutecznie
    uświadomiłem niewłaściwość postępowania (też zapisy w umowie). Teraz jeden
    mój "przeciwnik" dostał wezwanie od UOKiK do zaniechania nieodpowiednich
    praktyk.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1