  • Data: 2005-12-09 17:29:12
    Temat: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-). Jednak zwracają ;-)
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ojojoj, miliardzik zagrożony :)))

    Eeee, chyba nie. Myślę, że sobie to dobrze skalkulowali. Takich co się upomną o
    swoje będzie garstka. A może?

    > chyba że 31.XII pobiorą ci ponownie :D:D:D

    Hi, hi - niewykluczone. Wtedy będzie "Józek! Nie daruję Ci tej nocy" ;-)

    > w końcu sprawa się nie skończyła - powinni teraz wysłać zmiany i
    > czekać czy nie zrezygnujesz z konta. jak nie to mogą łupać znowu :)

    :-)
    A ja bym się cieszył jakby nadzór bankowy się im dobrał do d!@#$ za ten
    ewidentny wałek.
    W sumie to jeszcze pomyślę, ale tak na szybko, to obracali moimi 75 zetami przez
    jakiś czas bezprawnie, i mi tego nie zrekompensowali, a prosiłem o odsetki
    ustawowe. Nie wiem. Zobaczę...

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek