  • Data: 2005-05-09 15:36:59
    Temat: Re: BPH - alez mnie wkurzyli
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > upsss, jak nic na zla grupe napisalem :)

    Na dobrą, tylko trochę za późno :-) Trzeba było pisać PRZED wzięciem
    kredytu.

    > Pierwszy kredyt w zyciu, milion formalnosci, umowa nienegocjowalna,
    > napisana w jezyku niekoniecznie dla wszystkich zrozumialym w liczbie
    > kilkudziesieciu stron, kilka niezmiernie waznych zalacznikow, wszystko w
    > umowie niezwykle istotne, przypisy drobnym druczkiem z mnostwem
    paragrafow.
    > Naprade staralem sie zeby nic mi nie umknelo. LIBOR umkal i tyle. Ale to
    > pewnie niefrasobliwosc moja :)

    Stanowczo niefrasobliwośc Twoja, bo po pierwsze LIBOR to podstawowy wskaźnik
    przy Twoim kredycie, a po drugie nie podpisuje się z zasady umów, o ile
    wszystkiego nie zrozumie się do końca :-) A teraz jak już ktoś tu napisał
    możesz się oflagować :-)