eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - czego brakuje?Re: BPH - czego brakuje?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - czego brakuje?
    Date: 19 Jul 2004 17:20:37 GMT
    Organization: Bocznica.org
    Lines: 32
    Sender: s...@p...onet.pl@ckm39.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <X...@d...w-wa.zach.pl>
    References: <X...@d...w-wa.zach.pl>
    <s...@p...ani>
    NNTP-Posting-Host: ckm39.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1090257637 2161 83.31.88.39 (19 Jul 2004 17:20:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Jul 2004 17:20:37 GMT
    User-Agent: Xnews/06.08.25
    X-Face: :1V6-Mk+RVV.7SHTS1}k;mw7&R#qZvIFfL21*5<{v+.(+tZlcB*V`d3?G+#UK)K=5LKdau=u*aClE
    4}g;@Z>3`g*ySEwd-Y<px6!OuVuhhs@x'wIrmaU,8Iox65h%Q0\v+gGe*)M(%b|95XC+Uw@!xJoto
    m/,v
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:308654
    [ ukryj nagłówki ]

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> a écrit:

    >> Czego brakuje wam w banku BPH? Z jakiej uslugi korzystacie w innym
    >> banku, bo bepeh jej nie oferuje? Co was najbardziej wkurza w
    >> procedurach tego banku. Co chieli byscie zmienic? Co odstrasza was
    >> przed zalozeiem konta w tym banku?
    > Mi brakuje ustalenia opłaty rzędu 20zł/przelew - żeby od okienek
    > odmeldowali się petenci wpłacający 3-4 przelewy, co trwa KOSZMARNIE
    > długo.

    A po ile one sa teraz? 6 PLN? Dobrze widze? To malo tez nie jest.

    > Generalnie - obsługa w oddziałach jest bardzo powolna,
    > prawdopodobnie przez idiotycznie zaplanowane procedury: jak odbierałem
    > _wznowioną_ kartę kredytową, to siedziałem przy stanowisku chyba ze 40
    > minut! Pracownik cały czas biegał gdzieś po zapleczu i po piętrach,
    > zbierając podpisy, szukając karty, potem wklepywał - nie wiadomo po co
    > - mnóstwo danych do systemu... Zakładanie sez@ma też było diabelnie
    > upierdliwe.

    Znaczy co? Umowe spisywal od nowa?

    > Aha: dobrze jest sprawdzać przelewy: raz mi nie wyszedł przelew "z
    > powodu błędu wewnętrznego". Rozwiązanie? "Proszę wysłać jeszcze
    > raz"... Delikatnie mówiąc - niepoważne...

    W PKO mialem kiedys przypadek, ze rata kredytu nie poszla, bo mieli blad
    systemu. Tez niezle cuda sie dialy...

    --
    Pozdrawiam
    Pawel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1