  • Data: 2012-04-14 19:50:11
    Temat: Re: BPH dla wyjadaczy wisienek
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Apr 2012 16:51:33 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Taka sobie ta wisienka.

    Dla mnie podstawowy mankament to taki, że strasznie długo trza te wiśnie
    doglądać i podlewać aby doczekać się zbiorów. Fakt, że mam z bepehahaha
    jakieś delikatne stare porachunki i tak się cały czas zastanawiam ;)
    Wczoraj zamykałem w Eurobanku ROR + 15 KO i co się nasiedziałem i
    podpisałem to moje :/

    Xenocide