    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH i 300zl - zyski i koszty
    Date: Sun, 22 Apr 2012 16:49:26 +0200
    From: Matt <m...@m...ms>

    On Wed, 18 Apr 2012 14:22:14 +0200, ls <l...@w...pl> wrote:

    > Czy ktos juz zakladal konto w BPHu i wie, jakie sa sumaryczne koszty
    > calej operacji pozyskania 300zl?

    19 kwietnia akurat byłem obok placówki BPH i otworzyłem rachunek. Godz.
    16:30, placówka tuż obok dużego centrum handlowego, a w środku żadnego
    klienta, aż 3 babki z obsługi zanudzają się na śmierć. Byłem zdziwiony po
    co aż tyle obsługi w tak małym banku. Najpierw trzeba było założyć kartę
    klienta, potem otworzyć "konto kapitalne", potem złożyć wniosek o kartę a
    na końcu wniosek o dostęp przez internet. Proponowano mi od razu rachunek
    oszczędnościowy, ale miał w nazwie "Sezam" więc na wszelki wypadek
    odmówiłem. Proponowano też od razu złożenie wniosku o kredyt odnawialny na
    kwotę 2500 zł, bez opłaty za uruchomienie i przedłużenie co roku, również
    odmówiłem. Istotne, było też pytanie którego dnia miesiąca ma być
    pobierana opłata za rachunek, można wybrać 5, 10, 15 itp. każdego miesiąca.

    Matt