    From: Szymon <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - komponent: brak
    Date: Fri, 08 Jun 2012 15:15:38 +0200

    Zadziałało na innym komputerze. Co ciekawe - wcześniej nie korzystał z
    BPH, a nic nie ściągał. Mój komputer (i według strony) zasysał plug-in.
    Coś ta koncepcja komponentu wydaje mi się niedopracowana.

    Pomoc techniczna BPH milczy, informacja o produktach także (kartę do
    konta powinienem dostać najdalej tydzień temu wedle informacji z
    oddziału). BPH skusił mnie promocją i premią 300zł, jednak po 3 tyg.
    funkcjonowania konta mam go tak serdecznie dosyć, iż już wiem, że
    natychmiast po otrzymaniu premii wypisuję się z tego banku. Nawiasem
    mówiąc z komponentem nie miałem problemu do dziś, kiedy to operowałem
    niskimi kwotami. Dziś akurat zdecydowałem się przesłał na KO w BPH
    więcej i nagle okazało się, że nie mogę dokonać przelewu ROR-KO. A
    ponieważ chodzi o znaczną sumę to trochę mi się paliło, bo każdy dzień
    to bardzo wymierne odsetki. No ale to pewnie czysty zbieg okoliczności.