  • Data: 2012-06-08 23:19:29
    Temat: Re: BPH - komponent: brak
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    >
    > Mam taki problem: loguję się do BPH i nie mogę zrobić żadnych przelewów.
    > Komponent: brak. Sęk w tym, że ów nieszczęsny komponent był
    > zainstalowany na komputerze. Mam go w Dodatkach do firefoksa. Na stronie
    > BPH wyczytałem, że trzeba ustawić przeglądarkę i sam przy logowaniu się
    > pobierze. Nie pobrał się (bo już jest), jednak w serwisie transakcyjnym
    > z jego braku nic się nie da zrobić. Co teraz?

    Dawno temu, gdy jeszcze korzystałem z tego banku, po każdym
    uaktualnieniu (ale nie pamiętam, czy firefoksa, czy dodatku)
    przeprowadzałem taką oto dziwaczną procedurę:

    1. odinstalować dodatek
    2. znaleźć na dysku plik tego dodatku (jakiś .xpi, ale nie pamiętam już
    nazwy, ani w jakim katalogu leżał) i wyrżnąć
    3. uruchomić jakąś przeglądarkę różną od firefoksa
    4. pobrać ze stron banku tenże sam plik .xpi, ale w nowej wersji (w
    firefoksie kończyło się zainstalowaniem i jakoś nie działało instalowane
    z sieci)
    5. zainstalować ten plik w firefoksie z dysku (chyba wystarczało kliknąć
    na ten plik, może wpisać ścieżkę, ale też już nie pamiętam)

    Jakoś to działało. Tą procedurę podyktował jakiś bardziej światły
    konsultant czy informatyk. Dlaczego tak - nie mam pojęcia. I nie jestem
    też do końca pewny, że czegoś nie pominąłem.

    --
    Grzexs