eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH nie chce palnąć głupstwa w rozmowie z klientem...Re: BPH nie chce palnšć głupstwa w rozmowie z klientem...
  • Data: 2005-04-14 17:53:58
    Temat: Re: BPH nie chce palnšć głupstwa w rozmowie z klientem...
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    2005-04-14 19:43- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Jarek
    Andrzejewski, wyłuszczający(a) się następująco:
    > ... więc otworzył w Łodzi oddział, w którym można dogadać się migając.
    > Info za dzisiejszym "Dziennikiem Łódzkim".
    >

    W Polsce ponad 1 mln osób ma wady słuchu utrudniające komunikowanie się
    z innymi. Pomijając nawet aspekt etyczny, to wystarczająco duża grupa
    ludzi, aby brać ją pod uwagę przy robieniu interesów. Aż dziwne, że
    tylko jeden bank to zauważył.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****
    **** and someone will make a better idiot ****
    **** ****
    **** yayco(yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1