eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH nie chce palnąć głupstwa w rozmowie z klientem...Re: BPH nie chce palnšć głupstwa w rozmowie z klientem...
  • Data: 2005-04-14 19:03:51
    Temat: Re: BPH nie chce palnšć głupstwa w rozmowie z klientem...
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:d3mb0f$3bq$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > 2005-04-14 19:43- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Jarek
    > Andrzejewski, wyłuszczający(a) się następująco:
    > > ... więc otworzył w Łodzi oddział, w którym można dogadać się migając.
    > > Info za dzisiejszym "Dziennikiem Łódzkim".
    >
    > W Polsce ponad 1 mln osób ma wady słuchu utrudniające komunikowanie się
    > z innymi. Pomijając nawet aspekt etyczny, to wystarczająco duża grupa
    > ludzi, aby brać ją pod uwagę przy robieniu interesów. Aż dziwne, że
    > tylko jeden bank to zauważył.

    Akurat w Lodzi nie byli pierwsi...
    II/O PKO BP mial obsluge migajaca juz kilka lat temu.

    --
    Pozdrowienia
    --
    Slawek Kos ---> s...@p...com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1