eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH PBK rozbój w biały dzieńRe: BPH - po prostu TOIP - myślenie boli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - po prostu TOIP - myślenie boli
    Date: Tue, 29 Jul 2003 10:07:26 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 88
    Message-ID: <bg5a0b$c5u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bg3rlo$7bo$1@atlantis.news.tpi.pl> <bg54cr$hr3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa211.zabkowska.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1059466059 12478 213.77.156.211 (29 Jul 2003 08:07:39
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jul 2003 08:07:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:253238
    [ ukryj nagłówki ]

    Witaj MB,

    B. nielubie tego banku (między innymi za te 2%, ale ja zapytałem PRZED), ale
    nie bank tu winien.

    Myślę, że czas byś dorósł i stał się świadomym konsumentem. Takie jest życie
    w kapitaliźmie, że musisz wykonywać CIĄGŁY wysiłek wyboru sklepu, produktu,
    banku ....



    > Jak BPH chciało abym załozył u nich konto to nawet słowem nie wspomnieli,
    że
    > Jak bedę wymieniał walutę to zapłacę prowizję 2% czyli 10 razy wiekszą niż
    w
    > innym Banku.
    A pytałeś?????


    Ba, kładli nacisk na informowanie mnie wyłącznie o korzyściach
    > jakie bedę miał jak u nich założę rachunek. Przepisy o pobieraniu 10 zł za
    > rozmienienie 100zł weszły sobie w zycie ot tak sobie któregoś dnia i ja
    jako
    > klient nie byłem o tym powiadomiony.
    ZAWSZE pytaj przed każdą operacją o prowizję!!!! Ja tak robie, mimo, że
    zwykle dostaje odpowiedź BRAK, to parę razy tak się zaskoczyłem, żeomal nie
    padłem. Jeśli byś zapytał o rozmienienie, to mógłbyć to ominąć, np.
    wpłacając na swój ROR 2.5 PLN i płacąc banknotem 100 PLN. Założę się
    (trenowałem), że jeśli powiedziałbyś pani w kasie, że robisz tą operację by
    rozmienić, to rozmieniła by Ci za free.

    > Dlaczego Pani w okienku nie poinformowała mnie, że powiniennem załozyć
    konto
    > walutowe, wpłacic $ i przewalutować?
    Pytałes? Nie możesz oczekiwać od kasjerki doradztwa i do tego aktywnego.

    To, że mam czytać i kontrolować wszelkie zmiany
    > regulaminu to wiem i bez Was.
    Na pewno pytać PRZED i kreatywnie działać. Kiedyś BPH wprowadził opłate za
    wydruk operacji (a były to czasy bez intenetu). Ja za każdym razem żądałem
    wydruku za darmo, mówiąc że żle zaksięgowali i potrzebny jest mi do
    reklamacji (hihihi). ZAWSZE działało.

    > Chdzi mi o to, że Bank powinien być instytucją zaufania publicznego i ze
    > strony Mojego Banku który ze mnie żyje nie powiniennem obawiać się
    kruczków
    > prawnych, drobnych szwindli, cwaniactwa i działań mogących mi zaszkodzić w
    > jakikolwiek sposób.
    Bank to przedsiębiorstwo. Z sytuacji którą opisałeś mimo całej "sympatii"
    dla BPH nie wykazałeś nigdzie "kruczków prawnych, drobnych szwindli,
    cwaniactwa i działań mogących mi zaszkodzić w jakikolwiek sposób". Poprostu
    zmienili zgodnie z umową którą podpisałeś tabele prowizji.


    > Czy w stosunkach z MOIM Bankiem mam się tak samo zachowywać jak w
    > potencjalnych kontaktach z parabankami, różnej maści pożyczaczami
    pieniędzy,
    > Cwaniakami z Wizji TV i Cyfry+, Operatorami GSM, TPSA z kolegami od
    dialerów
    > i linii 0700, reklamodawcami proszków do prania itd?
    To nie TWOJ bank. To bank udziałowców, nastawiony na zysk.


    > Konstatacja, żeś sam sobie winien boś głupi i nie czytasz Regulaminu jest
    > bardzo płytką oceną sytuacji.
    To sedno sprawy, sorry

    > Opinia publiczna czyli Wy Panowie powinna piętnować i nagłaśniać takie
    > przypadki a prawo eliminować takie patologie.
    > Chyba, że to ma być normą.
    To jest norma i prawo bankui zmienić TOiP. Należy je porównywać, a nie
    nazywać oszustwem.

    > Generalnie zrobiłem co mogłem. Nie daję się już więcej oszukiwać przez BPH
    a
    > moja czujność w kontaktach z innymi nie tylko bankami znacznie wzrosła.
    I to twój zysk.

    > Teraz będą dawał sie strzyc przez inny Bank. Jeżeli bedzie to robił
    > delikatnie z wyczuciem i finezją
    Na to nie licz.


    rgds

    Stefan de BPH


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1