  • Data: 2006-10-17 20:26:31
    Temat: Re: BPH szczyt chamstwa
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości
    news:eh326t$nvb$1@news.onet.pl...

    > Oczywiscie że tak. Skierować skargę do:
    > 1. Dyrektor Oddziału BPH (tego 26km dalej)
    > 2. Formularz na stronie banku
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt - chwalony na grupie za
    > skutecznosć

    Nie omieszkam. Mam dosc chamstwa.

    > Nie

    A widzisz, a u tej Pani byla. Postaram sie wydobyc regulamin tj pozyczki ze
    strony BPH, pewnie jest.

    > Skoro wypłacili gotówkš to zaprzeczyli temu co mówili.

    Tak, ale na moje zapytanie dlaczego wyplacili na miejscu i na kiego
    zakladali konto skoro to nie mialo nic wspolnego z pozyczka, Pani zbyla mnie
    smiechem w stylu "co mowisz glupku ja wiem a Ty nie". Pani siedzi na
    prowizji od ilosc zalozonych kont ?

    > No to nie komentuje.

    Eee, nie o kase tu chodzilo, tylko o to, ze 79-letniej babci mozna wcisnac
    wszystko do podpisu.

    > Kulturę wynosi się z domu widocznie babsko tego nie wyniosło.

    Podejme sie ciezkiej roli nauczyciela. Dziwie sie. Tak ciezko jest o prace,
    a wogole nie szanuje sie klienta...

    P.S. Nie jestem wlascicielem konta, byla nim babcia. Czy ja moge skladac
    skarge od siebie, czy opisac sytuacje i niech babcia zlozy podpis ? To 2
    pewnie lepsze, ale nie chcialbym Jej juz to w to mieszac.