  • Data: 2006-10-17 17:32:18
    Temat: Re: BPH szczyt chamstwa
    Od: "k...@g...com" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > została od stóp do głów zjechana przez
    > gówniarę że aż starsza pani łzy w oczach miała gdy po raz kolejny stała
    > daleko za mną.... ciśnienie mi wtedy skoczyło baaardzo ...
    >
    > PS zgoła odmienne wrażenie miałem w małym oddziale przy wiatracznej - bardzo
    > miło - ale system im nie działał więc nie udało mi się tam przelewu
    > zrealizować ... :D

    Później się dziwić, że starsi ludzie nie chcą mieć doczynienia z
    bankami, przelewami itp tylko wolą spokojnie emeryture do domu
    dostawać...

    Niektórzy powinni się kultury nauczyć. Kiedyś miałam opory przed
    opierniczaniem podagentów za takie czy inne załatwianie spraw z
    klientami, ale od jakiegośą czasu zauważyłam, że jak się im raz a
    porządnie do rozumu przemówi to od razu jest na nich mniej skarg od
    klientów i mniej telefonów z pretensjami co do obsługi.

    Przyznam, że zdarza mi się też niektórych klientów do porządku
    doprowadzać, ale są to ludzie młodzi, którzy chcą się wykłocać
    o coś o czym nie mają zielonego pojęcia i nie dadzą sobie na
    spokojnie wytłumaczyć o co chodzi. Całe szczęście, że to są
    sporadyczne przypadki.