eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - wniosek o KK (status dewizowy??)Re: BPH - wniosek o KK (status dewizowy??)
  • Data: 2004-08-10 21:00:03
    Temat: Re: BPH - wniosek o KK (status dewizowy??)
    Od: "Michal" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Postaram się to opowiedzieć w miarę chronologicznie
    >
    > 1. Oglądam stronę BPH BPK i mój wzrok pada na kartę bursztynową. Chwila
    > namysłu i wypełniam formularz
    > 2. Następnego dnia telefon z banku, że mój wniosek zyskał aprobatę i
    > przyznano mi kartę z limitem 2000 zł. Bardzo mnie to ucieszyło bo raczej
    > nie spodziewałem się, że ją dostanę (popytałem w cirka 8 bankach i każdy
    mi
    > odmówił)
    > 3. Po 10 dniach widzę kartę w skrzynce. Pozostaje mi tylko udać się z
    > zaświadczeniem o zatrudnieniu + dwoma dokumentami do oddziału po umowę i
    > PIN
    > 4. Następnego dnia udaję się do oddziału. Pani, która zajmuje się tym
    > tematem wprawdzie wie o co chodzi, ale nie przygotowała dokumentów
    > 5. Umawiamy się za 3 godziny
    > 6. Po około 5 godzinach telefon zapraszający mnie do oddziału
    > 7. Pojawiam się w przeciągu 15 minut bo na ulicę Damrota w Katowicach nie
    > mam daleko
    > 8. Umowa wprawdzie jest gotowa, ale nie całkiem. Nie jest obecna
    > kierowniczka, która musi to podpisać. Podpisuję więc co trzeba i umawiamy
    > się, że wpadnę w poniedziałek jak już będzie kierowniczka (mamy piątek).
    Na
    > szczęście PIN mam, więc mogę już używać karty
    > 9. Pytam jak wygląda sytuacja z dostepem do konta karty przez Internet.
    > Słyszę, że nie jest to możliwe dla tych osób, które nie mają rachunku
    Sezam
    > w BPH. Nieco zdziwiony przyjmuję to do wiadomości bo wiem, że taka opcja
    > istnieje
    > 10. Po powrocie do pracy dzwonię na Infolinię i pytam jak to jest z tym
    > dostepem. Jak przewidywałem taka opcja jest i konsultant jest zdziwiony,
    że
    > mnie błędnie poinformowano. Pytam co mam zrobić by uaktywnić dostęp. Mam
    > przejść do najbliższego oddziału
    > 11. Proszę więc o uaktywnienie dostępu przez telefon bym mógł się
    > zorientować w sytuacji
    > 12. Telepin nadany, wszystko ustawione. Łączę się z Infolinią Kart by
    > sprawdzić jak to działa. Ku mojemu zdziwieniu zgłasza się konsultant.
    > Informuję, że wolałbym raczej serwis automatyczny bo chcę tylko
    > przetestować działanie systemu. Słyszę, że nie jest to możliwe. Bank tak
    > ustawił, że nie ma informacji automatycznej i za każdym razem muszę
    > rozmawiać z człowiekiem. Dziwne
    > 12. Postanawiam przejść się do oddziału na Dyrekcyjną w Katowicach by
    > zaktywować dostęp przez Internet
    > 13. Super sympatyczny pracownik orientuje się o o chodzi i przechodzi ze
    > mną do stanowiska z terminalem komputerowym. Jak widzę jak odpala Internet
    > Explorera i wchodzi na stronę BPH to stwierdzam, że to samo mogę sobie
    > zrobić w pracy i nie muszę wystawać w Banku. Pracownik przyznaje mi rację
    > 13. Po powrocie do pracy wypełniam wniosek
    > 14. Za godzinkę dzwonię na Infolinię i pytam jak długo to może potrwać.
    > Słyszę odpowiedź, że już gotowe. Mam po prostu udać się do oddziału i
    > podpisać wniosek
    > 15. Udaję się powtórnie do oddziału na Dyrekcyjną. Pracownik drukuje sobie
    > co trzeba i za chwilę podpisuję umowę o udostępnienie kanałów
    > elektronicznych. Dobrze, że poczytałem trochę na ten temat i okazuje się,
    > że trzeba sobie wygenerować jakieś klucze autoryzacyjne i do tego też
    > trzeba mieć wydrukowane potwierdzenie
    > 16. Wszystko podpisane, słyszę, że najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj
    > będzie dostęp
    > 17. W sobotę jak dostępu nie było tak nie ma. W poniedziałek (hurra!!!!)
    > mogę się już zalogować do konta, ale nie widzę żadnej karty!
    >
    > Piszę więc z poziomu systemu transakcyjnego maila do obsługi z prośbą o
    > wyjaśnienie
    >
    > 18. W poniedziałek mail zwrotny z informacją, że karta będzie widoczna
    > dopiero po 3 dniach. Szkoda, że nikt mi tego nie powiedział
    > 19. Dzwonię na Infolinię Kartową by sprawdzić co się dzieje z kartą. Małe
    > zaskoczenie. Konsultant twierdzi, że nie mam dostępu przez telefon. Robię
    > duże oczy i dobrotliwie informuję gościa, że mam dostęp bo przecież
    > ustalałem wcześniej Telepin zabezpieczający. Konsultant równie dobrotliwie
    > informuje mnie, że jak zaktywuję dostęp przez Internet to dostęp przez
    > Telefon ulega wyłączeniu. Fajne, nie? :)
    > 20. Uaktywniam dostęp przez Telefon
    > 21. Około czwartku wreszcie widzę swoją kartę w systemie. Ustawiam opcje,
    > powiadomienia.....oooo!!! Jest powiadamianie przez SMS i email, tylko nie
    > działa. Ustawiłem jako numer email mój numer komórki w Plusie w formacie
    > +...@t...plusgsm.pl
    >
    > Nie ma żadnych powiadomień
    >
    > OK. Niech im będzie
    >
    > Widzę, że jest możliwość wysyłania sms-ów do banku pod numer 3366.
    Zwrotnie
    > dostaje się informacje o stanie karty itd
    >
    > Oczywiście nie działa pomimo uaktywnienia kanału. Czyżbym musiał znowu
    > drałować do oddziału i coś podpisywać? Tylko pytanie jakie teraz kanały
    się
    > automatycznie wyłączą? Może ten Internetowy? Zostawiam ten temat bo nie
    > chcę ryzykować.
    >
    > To tak mniej więcej wyglądało. Przynajmniej się trochę pośmiałem :)))
    >
    >
    > > Rezydent to dla mnie obywatel innego kraju przebywajacy w Polsce.
    >
    > Nie. Rezydent to obywatel danego kraju w nim mieszkający


    Toz to cała epopeja... Dzieki za wyczerpujace informacje! Nie powiem, zeby
    wygladalo to zachecajaco... To jakis koszmar...
    Zazdroszcze pogody ducha. :))
    Jako klient mBanku z dlugim stazem odwyklem od kolejek i wizyt w bankach - a
    nawet mam do nich wrodzona awersje...

    Pozdrawiam.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1