  • Data: 2004-08-11 06:56:07
    Temat: Re: BPH - wniosek o KK (status dewizowy??)
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Markus Sprungk z adresu: <z...@c...cy> napisał(a):

    > Nie żartuję. To cała historia. Może ktoś inny by się wkurzył
    > maksymalnie, ale ja się z tego śmieję :))

    Muszę przyznać, że Twoja cierpliwość zrobiła na mnie wrażenie.
    Ja bym się wkurzył wcześniej niż w połowie tej procedury.
    Chyba mBank mnie za bardzo rozpieścił :)
    A było tak:

    1. Wypełniłem wniosek na stronie.
    2. Odebrałem telefon od przedstawiciela, umówiłem się u siebie w domu, w
    dogodnym dla mnie terminie.
    3. Przedstawiciel przyszedł, podpisaliśmy wszystko. Odebrał ode mnie
    zaświadczenie i dochodach.
    4. Dostałem pocztą kartę. Aktywowałem kartę i ustanowiłem PIN przez
    Internet.
    Od tego momentu, mogę używać karty. Spłaca się sama z eKonta (trzeba
    jednorazowo złożyć zlecenie telefoniczne).

    Dodam jeszcze, że cały czas byłem informowany mailami o przebiegu procedury
    przyznawania karty.
    Wszystko miło, wygodnie i bezstresowo.
    Oczywiście o takich "drobiazgach" jak podgląd i obsługa przez Internet nie
    wspominam. W banku internetowym to oczywiste.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*