eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH - wniosek o KK (status dewizowy??)Re: BPH - wniosek o KK (status dewizowy??)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - wniosek o KK (status dewizowy??)
    Date: Wed, 11 Aug 2004 08:56:07 +0200
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <cfcfuh$h5q$1@maszyna.pl>
    References: <cfavcr$58s$1@achot.icm.edu.pl>
    <9s9ecxmfgsx7$.zw0mbc98793l$.dlg@40tude.net>
    <cfb6q0$f0n$1@achot.icm.edu.pl>
    <s...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: maszyna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1092207377 17594 213.17.239.222 (11 Aug 2004 06:56:17
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Aug 2004 06:56:17 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:311460
    [ ukryj nagłówki ]

    Markus Sprungk z adresu: <z...@c...cy> napisał(a):

    > Nie żartuję. To cała historia. Może ktoś inny by się wkurzył
    > maksymalnie, ale ja się z tego śmieję :))

    Muszę przyznać, że Twoja cierpliwość zrobiła na mnie wrażenie.
    Ja bym się wkurzył wcześniej niż w połowie tej procedury.
    Chyba mBank mnie za bardzo rozpieścił :)
    A było tak:

    1. Wypełniłem wniosek na stronie.
    2. Odebrałem telefon od przedstawiciela, umówiłem się u siebie w domu, w
    dogodnym dla mnie terminie.
    3. Przedstawiciel przyszedł, podpisaliśmy wszystko. Odebrał ode mnie
    zaświadczenie i dochodach.
    4. Dostałem pocztą kartę. Aktywowałem kartę i ustanowiłem PIN przez
    Internet.
    Od tego momentu, mogę używać karty. Spłaca się sama z eKonta (trzeba
    jednorazowo złożyć zlecenie telefoniczne).

    Dodam jeszcze, że cały czas byłem informowany mailami o przebiegu procedury
    przyznawania karty.
    Wszystko miło, wygodnie i bezstresowo.
    Oczywiście o takich "drobiazgach" jak podgląd i obsługa przez Internet nie
    wspominam. W banku internetowym to oczywiste.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1