eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BPHPBK] marketingowe brednie › Re: [BPHPBK] marketingowe brednie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BPHPBK] marketingowe brednie
    Date: 23 Jan 2004 08:31:59 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 29
    Message-ID: <5...@n...onet.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1074843119 19019 213.180.130.18 (23 Jan 2004 07:31:59
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 23 Jan 2004 07:31:59 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 80.68.224.66, 192.168.243.35
    X-User-Agent: Opera/7.23 (Windows NT 4.0; U) [pl]
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:279539
    [ ukryj nagłówki ]

    > 1. Okres rozliczeniowy karty, który kończył się 20 po 3 dniach jeszcze nie
    jest
    > zamknięty. System podaje 4 różne kwoty zadłużenia i uparcie twierdzi, że
    > bieżącym okresem rozliczeniowym jest ten poprzedni.

    Na infolinii twierdzą, że znają problem z KK. Jak to się ma do oficjalnych
    zapewnień o sukcesie migracji? Pewnie akcjonariusze nie dzwonią na infolinię,
    tylko czytają oficjalne komunikaty.

    > 2. Zrypaliście Państwo przeniesienie danych z przelewów zdefiniowanych (teraz
    > wszystkie dane adresata zbite są w jedno pole) i nie da się tego po ludzku
    > zmienić, tylko trzeba usunąć przelew i zdefiniować na nowo.

    Zrypaliśmy, ale kiedyś w przyszłości jest planowana możliwość zmiany tych
    danych.

    > 3. Tak się składa, że jedynego mojego zlecenia stałego nie mogę zmienić ani
    > _usunąć_. Ciekawy jestem, czy to taki ficzer nowego znakomitego systemu, czy
    > komuś palec się omsknął.

    Hi, hi...Okazuje się, że taki ficzer: zdefiniujesz zlecenie przez telefon lub w
    oddziale - nie możesz go zmienić/usunąć przez internet.
    Ciekaw jestem jakie jeszcze ficzery są poukrywane w nowym znakomitym systemie.


    Jacek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1