eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE Bank: Klienci pozwali bank do sądu, bo uważają, że zawyżał oprocentowanie kredytu. › Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
  • Data: 2011-05-14 15:23:36
    Temat: Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tam mogę chętnie pogadać dalej, choć widać że prezentujemy diametralnie
    > różne spojrzenie na tę kwestię, ale do poniedziałku mnie raczej nie będzie
    > na necie. Ja nawet w pierwszej chwili byłem "po stronie 'nabitych'", bo
    > kupowałem ich argumenty z netu. Dopóki nie zapoznałem się z tematem trochę
    > bardziej szczegółowo.

    wszsytko jest jasne, juz wczesniej szlo wywnioskowac, ze jestes
    akcjonariuszem banku i ze Twoje podejscie jest lekko stronnicze. poniewaz
    nikt tu nikogo nie przekona tak samo jak w sprawie naszych kredytow nie szlo
    sie dogadac polubownie z bankiem to sprawa trafila do sądu i sad to bedzie
    rozstrzygal na tak lub nie
    - obojetnie co tu sie napisze...

    --
    pozdrawiam, wromek