  • Data: 2002-01-30 16:00:10
    Temat: Re: BSK- karta maestro przedpłacona
    Od: "BAH" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <z...@p...onet.pl> wrote in message
    news:6eef.000003fe.3c57ff12@newsgate.onet.pl...
    > BAH napisał:

    > Nie wiem co to jest "teraz" - jakoś pod koniec 2001 na Kartach i/lub pbb
    > była seria maili/postów o wypłatach w POS-ach w Warszawie, które nie
    > powodowały blokad na kontach mB.

    tzn. wypłacały bez autoryzacji.
    Jak mBank nie wiedział o transakcji, to jak miał blokować ?

    > Obawiam się, że nie jest lepiej, bo nawet "kartowcy" zachowywali w tej
    > sprawie bardzo znaczący "umiar" :-/
    > Być może mB jest tu Bogu ducha winien, a coś było nie tak nie u nich,
    > ale dla klienta na jedno wychodzi...

    Chyba nie do końca skoro ktoś postępuje niezgodnie z procedurami,
    i naraża mnie na straty to niech odpowiada.
    (VE to nie VC).

    > Ale najpierw trzeba wypłacić z konta... :-)))

    Najpierw to tzeba mieć konto na koncie.
    Wypłata to nie problem
    Problem to nagła wypłata (szukanie bankomatu)

    BAH