eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam saldo 0zł!Re: BZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam saldo 0zł!
    From: Miernik <p...@p...miernik.name>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam
    saldo 0zł!
    Date: Sun, 9 Jan 2011 18:44:41 +0000 (UTC)

    On Sun, 09 Jan 2011 18:08:40 +0000, mierzvoj wrote:
    > Jeżeli po wygaśnięciu Allekarty nie
    >>
    > hej a skad takie info? masz jakies zrodlo? pozdro

    Jak mi wygasła Allekarta to jakimś czasie (nie tak natychmiast od razu,
    ale mogło to być i parę miesięcy, teraz już nie pamiętam) list do mnie
    wysłali papierowy w którym zagrozili że jak sobie nie założe MasterCarda
    Payback do jakiejś tam daty (zdajsie maj 2010) to mi skonwertują na płatne
    Konto24. Więc założyłem MasterCarda, nie wiem czy jakbym nie założył to
    by rzeczywiście skonwertowali.