    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZ WBK wstrzymuje sprzedaż kart przedpłaconych
    Date: Wed, 18 Nov 2015 12:48:19 +0100
    <n25ita$1n3$1@sunflower.man.poznan.pl> <n25j3l$t50$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n27sni$v3h$1@speranza.aioe.org>
    <n2c76j$t0$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <564a128d$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n2g9c4$452$1@node2.news.atman.pl>
    <564c5b85$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2hmbf$t4c$1@node1.news.atman.pl>

    news:n2hmbf$t4c$1@node1.news.atman.pl...

    > A co Dziewulski wygadywał w tvp info podczas zamachów w Paryżu to już
    > zupełnie głupoty (w stylu "nie można się obronić przed terroryzmem,
    > można tylko przygotowywać się na przyjmowanie ataków, więc dlatego
    > trzeba jeszcze bardziej ograniczyć wolność obywateli"). Nie wiem po co
    > tego faceta słuchają, przecież on jest mega stronniczy, a nie
    > obiektywny. Ktoś taki nie może być uznawany za eksperta w danej
    > dziedzienie.

    Nie wiem co wygadywał (nie oglądam TV), ale ogólnie uważam, że niestety (co
    wcale mnie nie cieszy) albo więcej wolności albo więcej skuteczności w
    wykrywaniu przygotowań do zamachów.
    Ciekaw jestem, czy przygotowywanie zamachu (na dużo wcześniej przed nim
    samym) wiąże się z jakimiś prawidłowościami np. poruszania się samochodem.
    Przy założeniu obecności kamer rozpoznających numery można by próbować
    wykrywać takie prawidłowości.
    P.G.