    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <n25ita$1n3$1@sunflower.man.poznan.pl> <n25j3l$t50$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n27sni$v3h$1@speranza.aioe.org>
    <n2c76j$t0$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <564a128d$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n2g9c4$452$1@node2.news.atman.pl>
    <564c5b85$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2hmbf$t4c$1@node1.news.atman.pl>
    <n2hoht$9ag$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <564c68a2$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2kbfb$8sg$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Subject: Re: BZ WBK wstrzymuje sprzedaż kart przedpłaconych
    Date: Thu, 19 Nov 2015 14:35:42 +0100

    dyskusyjnych:n2kbfb$8sg$1$P...@n...chmurka.ne
    t...

> [...]
    >Założenie, że rejestracja numerów rejestracyjnych na prawie każdej
    >ulicy.
    >Po każdym ataku analiza wstecz (kilka miesięcy) zachowania
    >terrorystów, analiza ruchu ich samochodów (lub wynajmowanych) i próba
    >stworzenia jakiegoś wzorca. Może się okaże że podobne częstotliwości
    >przemieszczeń, trasy itp. odbywa tylko 0,01% wszystkich samochodów w
    >mieście.
    >Podejrzewam, że ruch samochodu którym ktoś dojeżdża do pracy i co
    >jakiś czas pojedzie do znajomych będzie miał kompletnie inną
    >charakterystykę niż samochodów terrorystów.

    No, zebys tylko nie byl aresztowany, bo odwiedziles znajomych nie tam
    gdzie trzeba :-)

    Ci terrorysci byc moze gdzies pracuja i dojezdzaja ... ale przeciez
    nie ma obowiazku pracy, a dojezdzac do niej mozna tramwajem ... wiec
    samochod moze miec podobna ch-ke :-)

    Owszem, gdzies tam uslyszalem "jak uslyszalem ze policja bedzie
    prowadzic poszukiwania, to wiedzialem, ze bedzie lapanka w dzielnicy
    XXX.
    W tej brukselskiej dzielnicy mieszka podejrzany element, latwo tam
    kupic bron, i tam policja zazwyczaj robi pokazowa lapanke".

    No coz, mozna by sprawdzic kto z Francji odwiedzil ostatnio te
    dzielnice ... ale jak sie okaze, ze Ty tez odwiedziles ?

    >Chodzi mi o wykrycie przygotowań do kolejnych ataków na podstawie
    >analizy przygotowań do danego ataku. Skoro zapobiegli iluś tam to
    >materiału do analizy byłoby więcej a nie tylko z udanego ataku.

    Ja sie domyslam o co Ci chodzi, tylko ze wyniki moga byc bardzo
    niepewne.

    >Zakładałem, że obywatele nie byliby w żaden sposób nękani.

    Oczywiscie, tylko tych wszawych islamistow nekac :-)

    >Cały czas myślisz o wykryciu z kim dana grupa się kontaktowała, a ja
    >o wykryciu innej, kompletnie niezależnej grupy o której służby
    >jeszcze nic nie wiedzą. Zakładam, groźne są tylko te grupy, o których
    >służby nie wiedzą.

    Tych grup moze byc tyle, ze sluzby nie nadazaja.
    Ale analiza kontaktow IMO cenna rzecz - mozna trafic na grupe
    wspomagajaca, mozna przez do innych podgrup.

    J.