  • Data: 2015-11-20 08:22:11
    Temat: Re: BZ WBK wstrzymuje sprzedaż kart przedpłaconych
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka napisał(a) :
    > Przyjmujesz, że się nie da. Mi się wydaje, że może się nie dać, ale może
    > znajdzie się ktoś, kto nie będzie wiedział, że się nie da.

    To jest dobry argument.
    Jestem pod wrażeniem ostatnio znalezionego wydarzenia sprzed 30 lat:
    Ultramaraton w Australii. 875 km. Rekord trasy 7,5 dnia.
    Zadebiutował (!) w bieganiu 61 letni gościu w ubraniu drelichowym i
    kaloszach. Farmer. Wywoływał tylko ogólną wesołość. Nie wiedział
    biedak, że tak się nie da i że po 16godz biegu trzeba 8 godz
    poświęcić na spanie. No i pobił rekord trasy o 2 dni :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1