eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!Re: BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!
  • Data: 2014-12-10 12:22:03
    Temat: Re: BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-12-10 o 12:14, m...@g...com pisze:
    > Brakowało mi jednej premii mobilnej w BZWBK KGP.
    >
    > Napisałem reklamację mailem.
    > Na drugi dzień otrzymałem SMS:
    >
    > "Uprzejmie informujemy, że Państwa reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
    Przepraszamy i pozdrawiamy BZ WBK."

    Nie zinterpretowałeś tego prawidłowo: "Uprzejmie informujemy, że Państwa
    reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (dla BZ WBK). (W związku z tym
    Państwa) Przepraszamy i pozdrawiamy BZ WBK."

    --
    http://monter.fm/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1