eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!
  • Data: 2014-12-10 12:14:10
    Temat: BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Brakowało mi jednej premii mobilnej w BZWBK KGP.

    Napisałem reklamację mailem.
    Na drugi dzień otrzymałem SMS:

    "Uprzejmie informujemy, że Państwa reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
    Przepraszamy i pozdrawiamy BZ WBK."

    Tydzień później zapytałem, kiedy ta premia wpłynie na konto.

    "W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie dotyczące zwrotu premii zapraszam do kontaktu
    telefonicznego z doradcą naszego Banku, pod numerem telefonu 1 9999 (dla osób
    dzwoniących z zagranicy + 48 61 81 19999). Przedstawiona przez Pana sprawa wymaga
    analizy, korespondencja mailowa nie jest szyfrowana, dlatego za jej pośrednictwem nie
    mam możliwości pozyskania niezbędnych do analizy sprawy danych. "

    W końcu odwiedziłem odddział, zadzwoniłem na infolinię i po kilkunastu minutach
    oczekiwania dowiedziałem się, że transakcja zaksiękowana 1go dnia miesiąca, była
    wykonana w poprzednim, a liczy się data wykonania.

    To można tak sobie uznawać reklamację, a potem się z tego wycofywać?

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1