    From: "marcintoja0" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK i odmowa kredytu!?
    Date: Wed, 9 Jul 2003 12:51:18 +0200

    > Czy bank ma prawo (jak znam życie to ma) do nie uzasadniania takiej
    > decyzji? Czy pałować się z bankiem czy sobie odpuścić i udać się do innego
    > załatwić wszystko w cywilizowany sposób?

    Bank ma jak najbardziej prawo, ale jeśli spróbujesz się skontaktować z osobą
    która twój wniosek zatwierdziła, sądzę, że nie będzie problemu dowiedzieć
    się przynajmniej czy możesz się starać np. o trochę mniejszy kredyt, czy nie
    masz co wogóle u nich startować.
    Napisałeś, że masz uregulowany stosunek do służby wojskowej, jak sądzę
    napisałeś tak gdyż jesteś młodą osobą <29l lat, a to już na przykład dla
    wielu banków jest problem.

    Ja prowadząc firmę sprzedającą towar na raty i mają kontakty osobiste z
    różnymi ludźmi z różnych banków na różnym szczeblu jestem w stanie się
    dowiedzieć dlaczego dany klient np. nie otrzymuje kredytu, choć jak twierdzi
    "jest czysty" i wszystko wskazuje na to, że powinien kredyt otrzymać..
    I czasami odpowiedzi bywają ciekawe, np:
    a) żadna osoba z tego adresu (zameldowania) nie dostanie kredytu, bo napewno
    go nie spłaci,
    b) osoba o tym nazwisku nie dostanie kredytu, nie sprzedawaj też nic nikomu,
    kogo przyprowadzi,
    c) (GE capital) koleżanka odrzuciła puść jeszcze raz !!! :DDD - ponownie
    puszczona znowu odrzucona, powtórny telefon i okazało się, że znowu
    koleżanka odrzuciła, bo on poszedł do toalety, za trzecim razem ok;)
    d) umowa odrzucona, na zapytanie odpowiedź, puść z większą wpłatą,
    e) (AIG, LUKAS) znasz go? - jeśli tak przejdzie, jeśli nie nie przejdzie
    f) LUKAS - nie puścimy nie ma zdolności (inspektor). Na moje pytanie
    dlaczego nie, on ma nieudokumentowane dochody, poza tym znam go dobrze
    osobiście, jak mu nie dacie, to sam mu pieniądze pożyczę. Inspektor
    odpowiada, no dobra, niech będzie ;)

    Więc jak widać sporo zależy od widzimisię osoby zatwierdzającej, najlepiej
    się z nią skontaktować i zapytać, coś co powinno wystarczyć myślę, że powie
    (choć nie musi)

    Pozdrawiam,
    MK