-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews-out.readnews.com!transit3.readnews.com!postnews.google.com!news2.google.com
!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!new
shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.ne
ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
References: <ioe6ns$8st$1@inews.gazeta.pl> <1...@n...onet.pl>
<iof11s$18o$2@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <iof11s$18o$2@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: BZWBK jak na bazarze w Hiszpanii
Date: Sun, 17 Apr 2011 21:41:08 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18417
Lines: 28
Message-ID: <4dab4258$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.201.178
X-Trace: 1303069272 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2450 178.42.201.178:7103
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:550747
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
news:iof11s$18o$2@inews.gazeta.pl...
> Agent KAK nadaje:
>> JanKo, przepraszam, ale chyba nie do końca mnie zrozumiałeś.
>> Reklamację z trudem dopiero złożyłem i rozumiem, że nie może być
>> rozpatrzona natychmiast.
>
> Bardzo możliwe że źle odczytałem to co napisałeś. Rozumiem dlaczego
> jesteś urażony. Jednak jeśli postawisz się z drugiej strony to zauważysz
> że sprawa może wyglądać tak jak ją opisałem. Z osobą która ci obiecała
> zwrot opłaty rozmawiałeś nie ze swojego telefonu więc nie można w ten
> sposób tej rozmowy zidentyfikować. Rozmowa była prowadzona z oddziału
> który wykonuje codziennie wiele godzin takich połączeń. Nie bardzo
> możesz podać datę takiej rozmowy więc trzeba przesłuchać nagrania z
> wielu dni. Jeśli twoja rozmowa nie była w jakiś sposób charakterystyczna,
> inna niż ta które pewnie ta pani prowadzi standardowo "proszę nie
> rezygnować, zwrócimy panu opłatę" to identyfikacja sprawi dodatkową
> trudność.
>
Jednym słowem należy unikac rozmów telefonicznych z przedstawicielami
BZWBK bo do niczego innego niz problemy i nieporozumienia one nie prowadzą?
Dobrze rozumiem?
--
marfi
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
Najnowsze wątki
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże