eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK kolejna żenada › Re: BZWBK kolejna żenada
  • Data: 2008-01-31 20:43:03
    Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:cf238502-d47a-466b-a82b-b41a0ba6077b@b2g2000hsg
    .googlegroups.com...
    > Ja mam akurat odwrotne doswiadczenia.
    > Gdy infolinia czegos nie wiedziala, prosila o zaczekanie az sie
    > skonsultuje ze specjalistami np. od kart kredytowych. Z tym, ze sprawy
    > zalatwialem w godzinach dopopoludniowych - moze pozniej infolinia nie
    > ma wsparcia?

    Jest to niewykluczone, bo ja z reguły dzwonię wieczorem, ale nigdy nie
    uzyskałem odpowiedzi: "nie wiem, niech pan zadzwoni rano", tylko zawsze
    jakąś.
    Tak czy inaczej: jest to niekompetencja ludzi odpowiedzialnych za
    infolinię.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1