  • Data: 2008-01-31 14:06:28
    Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:fnsf7r$eg8$1@atlantis.news.tpi.pl, *gg* wrote:

    > nie wylewam tu swoich żali tylko ostrzegam innych przed irracjonalnymi
    > działaniami tego parabanku. Jeżeli jesteś z ich usług zadowolony tzn,
    > że wystraczy Ci tak niski poziom obsługi (za dość wygórowaną opłatę)
    > i ja nie będę Cię przekonywał żebyś zmienił bank. Poza tym
    > prawdopodobnie nie załatwiałeś w nim ostatnimi czasy nic osobiście,
    > skoro masz tak dobre o nim zdanie.

    Gdzie napisalem ze mam dobre zdanie? Czytaj uwaznie, bo widze ze TO jest
    wlasnie twoim problemem.
    Sam napisalem ze ten bank nie jest swiety. Ale z pewnych powodow mi pasuje i
    dlatego z jego uslug czasem korzystam.
    Do wszystkich bankow rzadko chodze, zeby nie stykac sie za czesto z
    niekompetencja jego przedstawicieli.

    > BTW: rozumiem, że moje założenie, że bank będzie działał zgodnie z
    > zasadami logiki i po rozwiązaniu umowy na korzystanie z ich
    > produktów, nie będzie mnie więcej nękał nie jest dla Ciebie
    > oczywiste. Dla mnie było...

    Zasady logiki to sobie do butow mozesz wlozyc, bedziesz wyzszy.
    W tym swiecie korzystamy z umow i obowiazujacych praw, regulaminow i
    cennikow. I bank sie musi tego trzymac i tego samego oczekuje od Ciebie.

    > Jednak zasady logiki w tym banku nie działają - zresztą nie raz się o
    > tym przekonałem.

    j.w.

    > Raz pobrano ze mnie podwójną opłatę za przelew zlecony w okienku 2x5zł
    > ponieważ zażyczyłem sobie wydanie potwierdzenia (jednej z kopii które
    > się kalkują przy wypisywaniu zlecenia przelewu). Kwota nie była warta
    > mojego czasu.by udowodnić pani kasjerce kto ma rację.

    Na jakim Ty swiecie zyjesz?
    Podpisales (kiedys) umowe z bankiem i zgodzilem sie na placenie zgodnie z
    cennikiem za wszelkiego rodzaju uslugi.
    Bank standardowo wydaje 1 potwierdzenie. Za kazde kolejne dolicza oplate.
    Jaka logike chciales wykladac reprezentantowi banki w osobie kasjerki?

    > No ale niektórym takie rzeczy pewnie nie przeszkadzają...

    Podpisz umowe z bankiem na obsluge indywidualna (zdajsie nawet BZWBK ma cos
    takiego w ofercie ;-) moze sie skusisz ). I wtedy oczekuj indywidualnego
    podejscia do twojej obslugi. W innym wypadku wszystkie kwestie reguluja
    umowy, regulaminy, cenniki i obowiazujace w Polsce prawo.

    Moim zdaniem EOT, bo ty za wszelka cene probujesz udowodnic jak to glupi
    bank skrupulatnie realizujac podpisane przez Ciebie dokumenty Cie
    krzywidzil.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."