eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK kolejna żenada › Re: BZWBK kolejna żenada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!e23g2000prf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK kolejna żenada
    Date: Thu, 31 Jan 2008 12:51:32 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 31
    Message-ID: <5...@e...googlegroups.com>
    References: <fnq7jl$t43$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnq9a4$b4s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fnqul0$5fi$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@k...googlegroups.com>
    <47a1031b$0$6149$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <c...@b...googlegroups.com>
    <47a23317$0$6110$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.155.177.201
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1201812692 15638 127.0.0.1 (31 Jan 2008 20:51:32 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Jan 2008 20:51:32 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e23g2000prf.googlegroups.com; posting-host=213.155.177.201;
    posting-account=IxHeCwkAAACnPeU98Lz1iDskuW_xJ0ev
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.8.1.10) Gecko/20071115
    Iceweasel/2.0.0.10 (Debian-2.0.0.10-0etch1),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:436798
    [ ukryj nagłówki ]

    On 31 Sty, 20:43, "ygreko" <y...@...com> wrote:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    >
    > news:cf238502-d47a-466b-a82b-b41a0ba6077b@b2g2000hsg
    .googlegroups.com...
    >
    > > Ja mam akurat odwrotne doswiadczenia.
    > > Gdy infolinia czegos nie wiedziala, prosila o zaczekanie az sie
    > > skonsultuje ze specjalistami np. od kart kredytowych. Z tym, ze sprawy
    > > zalatwialem w godzinach dopopoludniowych - moze pozniej infolinia nie
    > > ma wsparcia?
    >
    > Jest to niewykluczone, bo ja z reguły dzwonię wieczorem, ale nigdy nie
    > uzyskałem odpowiedzi: "nie wiem, niech pan zadzwoni rano", tylko zawsze
    > jakąś.
    > Tak czy inaczej: jest to niekompetencja ludzi odpowiedzialnych za
    > infolinię.

    Moze inaczej zadajemy pytania?
    Przyklad z dzisiaj - przedpoludnie.
    Zadzwonilem, zeby wyjasnic, czy okreslenie na wyciagu KK "platne do 01-
    luty" oznacza, ze pieniadze maja byc na rachunku karty DO pierwszego
    (czyli termin ostateczny 31-01) czy do 1-o lutego wlacznie. Na
    wyziagach z innych KK korzysta sie ze sfolrmulowania "termin platnosci
    - i tutaj data.

    Pracownik infolinii wysluchal, przeprosil na chwile, i po kilku
    minutach wrocil do rozmowy potwierdzajac, ze jesli 1-o pieniadze
    wplyna na rachunek karty, np. przelane w tym dniu z innego konta w
    bzwbk czy wplacone w oddziale, lub sesja przychodzaca elixir - bedzie
    to realizacja splacenia KK w terminie (czyli DO oznacza wlacznie).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1