eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK - żebranie o klienta i statystykiRe: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
  • Data: 2008-06-20 13:05:21
    Temat: Re: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > > Poziom obsługi tego banku ogólnie rzecz mówiąc jest żenujący, wyjątki
    > > tylko potwierdzają regułę.

    a ja jestem z bzwbk zadowolony, jak napisalem zażalenie do rzecznika klienta
    (email) to dostałem odp. listem poleconym...

    generalnie zawsze jak pojawia sie jakis problem (b.rzadko) to pisze do ww.
    rzecznika, a on reaguje szybko i skutecznie,
    ostatnio mialem problem z KK, temat szybko sie wyjasnil i dodatkowo karta
    bedzie gratis rowniez w kolejnym roku bez koniecznosci wyrabiania jakis
    limitow

    --
    pozdrawiam
    RobertS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1