eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK - żebranie o klienta i statystykiRe: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
  • Data: 2008-06-20 11:42:08
    Temat: Re: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
    Od: "Curious" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "ns" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:g3fupa$97l$1@inews.gazeta.pl...
    > Kiedyś nie chcieli mi wydać karty kredytowej bez zaświadczenia o
    > zarobkach. Regulamin mówił wyraźnie że wystarczy same oświadczenie które
    > złożyłem. Regulaminu nie mogła sprawdzić bo ani internet ani intranet nie
    > działał ;). Spytałem się kobiety czy jest pewna swojej decyzji że takie
    > zaświadczenie jest wymagane. Jak odpowiedziała twierdząco, wziąłem jej
    > nazwisko i wyszedłem. Potem telefon do Warszawy, podałem placówkę,
    > nazwisko. Za 10 min telefon z placówki od tej babki z przeprosinami.
    >
    > Poziom obsługi tego banku ogólnie rzecz mówiąc jest żenujący, wyjątki
    > tylko potwierdzają regułę.

    Fajny bank pod warunkiem minimalizowania liczby wizyt w placówkach.
    Też miałem z nimi przeboje... :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1