eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru › Re: BZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru
  • Data: 2003-11-11 14:17:40
    Temat: Re: BZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    MAX napisał(a):

    > Otóż sens jest - i ma ogromne znaczenie. Zapewne Ty też dokonujesz często
    > przelewy na rachunki "niepewnych" firm.

    Nigdy. Zanim wykonam przelew sprawdzam go kilkakrotnie zanim pójdzie. Po
    prostu bardzo szanuję swoje pieniądze bo chyba jak każdy muszę na nie długo
    pracować. Z reguły cały miesiąc ;)

    NIGDY mi się nie zdarzyło bym przelał pieniądze byle jak i byle gdzie.
    Jeśli ktoś tak robi to coż....jego wola

    > Jednakże najwazniejsze jest to, że obecnie dla dokoniania przelewu
    > zdefiniowanego wystarczy identyfikator i hasło.

    W zupełności wystarczy. Przecież TY piszesz o wykonywaniu przelewów do
    "niepewnych firm". Jeśli taka firma jest niepewna to nie umieszczam jej w
    wykazie stałych zleceń a jeśli ją tam umieszczam to dla mnie "jest pewna".
    Logiczne, prawda? ;)

    > Nietrudno jest sobie
    > wyobrazić sytuację, że ktoś podlądnie hasło i uzyska dostęp do konta (np. w
    > kawiarence internetowej).

    Dla mnie trudno sobie to wyobrazić, ale ja nie korzystam z kawiarenek
    internetowych w nieznanym miejscu by sprawdzać stan konta. Jeśli nawet bym
    to robił tu raczej bardzo uważnie bym się rozejrzał kto "za tym wszystkim
    stoi" ;)

    Wystarcza odrobina ostrożności i pracuje się spokojnie ;)

    > Co prawda na własny rachunek nie przeleje, ale
    > może sobie dla żartów wykonać przelewy zdefiniowane - np. na rachunek
    > niepewnej firmy. No i co wtedy? Jak odzyskasz kasę i czy w ogóle?

    Spiskowa teoria? ;)

    Słyszałeś o takiej sytuacji by ktoś podejrzał login i hasło do konta w
    Mbanku w kafejce i wykonał przelew? Bo ja nigdy :)

    > Dlatego też przydałoby się, gdyby Mbank wprowadził właśnie taką opcję.

    Mam lepszy pomysł. Zlikwidować kafejki bo to niebezpieczne ;)

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*