eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru › Re: BZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru
    From: "MAX" <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru
    Date: Tue, 11 Nov 2003 16:35:16 +0100

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
    news:111jnmfkl9ehf$.1xzgmw63de2nm$.dlg@40tude.net...

    > Nigdy. Zanim wykonam przelew sprawdzam go kilkakrotnie zanim pójdzie. Po
    > prostu bardzo szanuję swoje pieniądze bo chyba jak każdy muszę na nie
    długo
    > pracować. Z reguły cały miesiąc ;)

    Widać że masz dużo czasu. Może trudno Ci uwierzyć, ale są tacy, którzy go za
    wiele nie mają. Nie mają także ochoty tracić go co miesiąc, aby wypisywać te
    same przelewy i je dokładnie sprawdzać, bo bank nie umie/nie chce uprościć
    życia klientom.

    > W zupełności wystarczy. Przecież TY piszesz o wykonywaniu przelewów do
    > "niepewnych firm". Jeśli taka firma jest niepewna to nie umieszczam jej w
    > wykazie stałych zleceń a jeśli ją tam umieszczam to dla mnie "jest pewna".
    > Logiczne, prawda? ;)

    Przeczytaj moje poprzednie zdanie. Logiczne, prawda? ;)

    > Dla mnie trudno sobie to wyobrazić, ale ja nie korzystam z kawiarenek
    > internetowych w nieznanym miejscu by sprawdzać stan konta. Jeśli nawet bym
    > to robił tu raczej bardzo uważnie bym się rozejrzał kto "za tym wszystkim
    > stoi" ;)

    Rozejrzysz się i zobaczysz jakie dodatkowe oprogramowanie jest zainstalowane
    na komputerze?

    > Wystarcza odrobina ostrożności i pracuje się spokojnie ;)

    > Spiskowa teoria? ;)

    W takim razie BZ WBK też ją wyznaje bo jakoś nie stanowiło dla niego
    problemu wprowadzenie takiego zabezpieczenia.

    > Słyszałeś o takiej sytuacji by ktoś podejrzał login i hasło do konta w
    > Mbanku w kafejce i wykonał przelew? Bo ja nigdy :)

    > Mam lepszy pomysł. Zlikwidować kafejki bo to niebezpieczne ;)

    I jeszcze hakerów, komputery w pracy itp. Bo to też niebezpieczne.

    MAX