  • Data: 2005-05-16 13:23:47
    Temat: Re: Bank Zachodni WBK umożliwia przestepstwa...
    Od: "zdziwiony" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie zpominaj o jednym fakcie, przy wznowieniu karty waznej jeszcze dlugo, nr
    karty pozostaje bez zmiany (pamietaj o tym !) natomiast co dla mnie bylo nowe
    zmienia sie ten KOD 3-cyfrowy dzieki ktorym autoryzuje sie kazdorazowo
    transakcje internetowe.

    Ja uzywalem wiec karty ktora posiadam, nie wiedzac ze bank zmienil w swoim
    systemie "tylko" KOD 3-cyfrowy.

    Ale dzieki temu jednemu "drobiazgowi" transakcja nie mogla byc autoryzowana.

    Pracownik centrum kart podal mi nowy KOD z karty ktora zostala do mnie
    wyslana, ktorej nie odebralem, ktorej zgodnie z regulaminem nie aktywowalem
    przy uzyciu kodu PIN.

    A jednak ta nowa karta (z chipem) ktora dalej sobie lezy w oddziale banku (o
    tym wiem od biezacego poniedzilku) zadzialala w sieci do autoryzacji drobnej
    co prawda ale jednak transakcji.