  • Data: 2002-06-20 05:50:16
    Temat: Re: Bank dla spółki z dostęprzem przez internet.
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To dobrze pamietalem :-)) maja jeszcze dosc fajny system informatyczny, bo
    > mozna np. drukowac potwierdzenia przelewu w pdf, jakies potwierdzenia
    > przelewow sa za free i takie tam... Jedyny minus malo oddzialow (co sie
    > zmieni po fuzji z LG), ale po co komu oddzialy jak ma inet :-))
    > Ps. a w multibanku nie mozna zalozyc konta dla s.j. ??

    "MultiKonto Business Class to rachunek bieżący dla osób fizycznych prowadzących
    działalność gospodarczą, przedstawicieli wolnych zawodów i spółek cywilnych."

    "MultiKonto Business Medicus to rachunek bieżący przeznaczony dla podmiotów
    prowadzących: praktykę lekarską, specjalistyczą praktykę lekarską " ... i inne
    medyczne

    "MultiKonto Business Expert to rachunek bieżący przeznaczony dla osób
    świadczących usługi doradcze, takich jak prawnicy, doradcy podatkowi czy
    architekci, wykonujących pracę na własny rachunek."

    Czy Multibank odpada. A propos oddziałów - mam we Wrcoławiu tyle samo
    multibanków, co nordei :-)

    Kamiluu