  • Data: 2002-06-22 11:17:25
    Temat: Re: Bank dla spółki z dostęprzem przez internet.
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. A Nordea w najtanszym pakiecie obsluguje osoby prawne ? Jak tak
    > to maja istotnego plusa :-/

    http://www.nordeabank.pl/pl/article/3885.html
    "Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą jako osoba fizyczna lub jesteś
    wspólnikiem w spółce osobowej proponujemy Ci rachunek eFirma, który możesz
    otworzyć przez internet lub w oddziale banku." Spółka jawna to właśnie spółka
    osobowa.

    > Tylko czy tam nie kaza placic za obowiazkowy token ?

    Niby nie, chociaż tak:

    "Prowadzenie rachunku (miesięcznie) 9 PLN
    Pakiet uwierzytelniający
    - Wydanie tokena - bez opłat
    - Opłata za korzystanie z tokena w pierwszym roku od założenia rachunku
    (miesięcznie) - 20 PLN
    - Opłata za korzystanie z tokena w kolejnych latach - bez opłat"

    Ergo - token kosztuje mnie 240zł....

    > Zdajsie lista hasel dostepna jest tylko dla indywidualnych
    "- Wydanie karty uwierzytelniającej - bez opłat"
    Winika z tego, że token nie jest obowiązkowy.

    > PS, jak ja nie cierpie newsowac offline, sprawdzilbym zaraz na www ale
    > siedze w pociagu :-)

    Newsować offline? Pierwsze słyszę :-)
    Kamiluu