    From: "Marcin Janusz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank, dług, ugoda?!?
    Date: Thu, 17 Jun 2004 16:30:54 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@czuby.resetnet.pl

    > uwzglednic w swoich planach. Dla mnie jest nieodpowiedzialnością
    zaciąganie
    > kredytu, gdy w małżeństwie pracuje 1 osoba, a są dzieci do wychowania. A
    > przerzucanie na innych skutków swojej nieodpowiedzialności, to juz inna
    > sprawa.

    Gratuluję inteligencji i zdrowego podejścia... jesteś fantastycznym Klientem
    dla Banku... oby takich było jak najwięcej!

    Mam tylko pytanie, skąd wiesz, że wcześniej w wspomnianym przypadku
    pracowała jedna osoba i po drugie skąd wiesz JAKIE były poczynione kroki aby
    zabezpieczyć się przed taką sytuacją? Twoja krótkowzroczność jest
    porażająca... to nie jest przypadek "lepperowski": wsiąść kiedy dają -
    sperdala...ć - a później chować głowę w piasek... A jeśli uważasz, że
    wszyscy są równie rozsądni jak ty, to zobaczymy za 6 m-cy jak stopy pójdą w
    górę przy jednoczesnym ruchu na walucie... zobaczymy jak "wykształceni"
    pracownicy banków INTELIGENTNIE doradzali przykonywując do kredytów
    walutowych, bo przecież tylko wtedy najbiedniejszym Klientom wychodziła
    zdolności kredytowa, aby kupić wreszcie mieszkanie skoro kredyt był taki
    tani i taki łatwy... nieprawda?

    Moim zdaniem żyjesz w matrix`ie... gdybyś siedział na "rynku", wiedziałbyś
    że pęknięcie tego balona jest dopiero przed nami (chodzi mi głównie o USA,
    gdzie 2/3 kredytów jest o zmiennym oprocentowaniu, co odbije się czkawką za
    jakiś czas także i u nas)... zatem musisz się przyzwyczaić, bo jeśli w
    przyszłości będzie tu 100 takich postów dziennie to stwierdzisz, że to jest
    nudne... no, ale może zejdzie się to politycznie z rządami Partii
    Milionerów, więc będziemy mieć gotową odpowiedź na tego typu problemy,
    hehe;-)))

    Jak dla mnie koniec wątku...
    pozdrawiam