eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Bank jest od tego, by sprzedawać." › Re: "Bank jest od tego, by sprzedawać."
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!news.ett.com.ua!not-for-mail
    From: "kashmiri" <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Bank jest od tego, by sprzedawać."
    Date: Thu, 9 Apr 2009 17:02:39 +0400
    Organization: ETT newsserver
    Lines: 43
    Message-ID: <grkrl9$21p3$1@news.ett.com.ua>
    References: <3...@a...googlegroups.com>
    <0...@c...googlegroups.com>
    <c...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 94.43.133.249
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: u...@n...ett.com.ua
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.6.1
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:483147
    [ ukryj nagłówki ]

    bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:
    > On 9 Kwi, 02:53, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    >>
    >> Czemu Ty się dziwisz ?
    >
    > Bo jak czytam takie artykuly i niektore wpisy na tej grupie to sie
    > czuje jak nie przymierzajac jakas swiatobliwa dziewica, ktorej ktos
    > wlasnie wyjasnil skad sie biora dzieci. :)
    >
    > Korzystam "w domu" z uslug trzech bankow i zaden mnie jeszcze nie
    > traktowal jak te opisywane.
    >
    >> Welcome Home !
    >
    > To Millenium nie jest portugalskie?
    >
    >> Mając na uwadze rodowód capo di
    >> tutti capi tego banku, czego spodziewać się po pracownikach ? Tego
    >> właśnie nienawidzę w polskich firmach: klient nie jest partnerem tylko
    >> frajerem, którego należy wybolcować do bólu i bez mydła. Cały czas
    >> musisz być czujny i mieć oczy otwarte, żeby cię ktoś po prostu
    >> najzwyczajniej na żywca nie okradł. To specyfika polskiego biznesu,
    >> niezależnie od tego czy to bank, kablówka czy hipermarket.
    >
    > Temu sie wlasnie dziwie. Tzn. nie twierdze ze "bolcowania do bólu i
    > bez mydła" sie nie praktykuje w Stanach (polecam kupno samochodu w
    > ramach testu! :) ), ale jakos nie na etapie "codziennego" uzywania
    > bankowosci. Przy wiekszych okazjach typu kredyt na dom etc.
    > rzeczywiscie trzeba byc superczujnym, ale przy uzywaniu normalnego
    > konta raczej nie.
    >
    > No i nie zdarzylo sie dotad zeby jakas aktywna pracownica oddzialu
    > sprzedajaca karty rzucala sie na mnie od wejscia, rozplaszczala
    > biustem o sciane i szeptala czule "Mam cos, co cie zainteresuje".
    > Niestety... :)

    Hmmm, skąd więc te miliony kredytów sub-prime w USA? Pamiętam z zeszłego
    roku publikowane zeznania pracowników infolinii któregoś z dużych banków
    USA, gdzie opowiadali, jak musieli produkty banku wciskać "na chama". Jeśli
    klient nie użył słowa "nie", to znaczy, że zaakceptował.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1