  • Data: 2009-03-24 15:14:58
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gqaso0$ne$1@news3.onet...
    > "bzdreg" <b...@n...com> napisał

    > Misiu, ochłoń i pomyśl przez chwilę o czym Ty teraz piszesz.
    > Jeśli od kilkudziesięciu lat_po_raz_pierwszy_mamy RECESJĘ w globalnej
    > gospodarce, to jakie Ty kryzysy do tego porównujesz? Bywało źle, bywało

    W globalnej gospodarce recesja była ostatnio dziewięć lat temu. Jesteś
    niedouczona.

    > gorzej, bywało tragicznie, ale cały czas świat parł do przodu, do góry.
    > Chyba nie chcesz powiedzieć, że teraz jest podobnie.

    Jak na razie jest nieźle. W latach 90tych żyło się znacznie cieżej. Jeszcze
    nie zeszliśmy z poziomem życia nawet do czasów z poczatku bieżącego wieku.
    Na razie nie jest wcale tak źle.

    > Robisz ze mnie idiotkę? Bo z siebie już prawie zrobiłeś :) Dobrze wiesz,
    > że nie o tym piszę.

    Nie, to Ty z siebie robisz idiotkę. Pisaniem, że 80 lat nie było kryzysu i
    twierdzeniem że nikt tego nie przewidział.

    > Och, podobno wedle niektórych grupowych wieszczów wzrost cen nieruchomości
    > nigdy już nie nastąpi :>

    Oczywiście, że nastąpi. Już w kilka lat po tym, jak banki zabiorą
    nieruchomości bankrutom.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/