  • Data: 2009-03-24 21:34:50
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gqbj7a$7kh$1@news3.onet...
    > Obecny kryzys jest większy niż jakikolwiek inny od czasów Wielkiego
    > Kryzysu.
    > Nie, nie wymyśliłem tego dzisiaj podczas golenia. Tak naprawdę przepisuję
    > jedynie to, co słyszę i czytam na co dzień. Jeśli się mylę, jeśli mylą się
    > media, to proszę - określ swoje stanowisko i uzasadnij.

    Nieprawda.
    Jak już mówiłem stopa życiowa Polaków, Europejczyków i Amerykanów TERAZ w
    czasie kryzysu jest wyższa niż kiedykolwiek w 20 wieku.
    Mamy więcej samochodów i wszystkiego.

    > Choćby dlatego, że to dziecko będzie kiedyś zapitalać na Twoją emeryturę.
    > I od razu BŁAGAM :)) Nie pisz, że na swoją emeryturę pracujesz sobie sam,
    > bo pęknę ze śmiechu.

    Uwierzyłeś, że ZUS się do tego czsu nie załamie? Naiwny.
    Otóż to dziecko wyjedzie wpizdu do UK czy USA pracować tam i nie będzie
    pracować na emeryturę. Nie widzisz co się dzieje od 4 lat? Wszyscy się
    kształcą tutaj za moje pieniądze i wyjeżdżają zarabiać podatki dla innych
    państw.

    > No i płaci. Ubezpieczenie społeczne.

    :-D

    > I jaki przykład [oprócz nadwyżek demograficznych i wszechogarniającej
    > biedy] mogłby dać Polsce te kraje?

    Np Chiny mają spory procent środków produkcji, które są kluczem do bogactwa.

    > Jak zatrudniałeś ludzi, to wiedziałeś, co Cię czeka, prawda?

    No owszem. Dlatego ich wyrzuciłem z roboty. :-)

    > Poza tym nie wiem, co to ma wspólnego z zasiłekiem macierzyńskim, który
    > jak sama nazwa wskazuje dostaje się po urodzeniu dziecka, a nie w czasie
    > choroby.

    W Polsce ciąża jest chorobą. Taka anomalia.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/