  • Data: 2009-03-24 22:14:58
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrngsilva.saq.joshua@tau.ceti.pl...
    > Dla banku to jednostkowa strata ginąca w statystykach, dla klienta -
    > koniec
    > życia. Ot taka "drobna" dysproporcja - już sam ten powód powinien sprawić
    > żeby wszelkie wątpliwości były rozstrzygane na korzyść konsumenta.

    O czym Ty opowiadasz? Jest tylko bankrutem, dostaje mieszkanie zastępcze,
    które (w moich okolicach) jest lepsze od niejednego "normalnego" i żyje
    sobie spokojnie i skromnie dalej.
    Jak ktoś ma słabą psychikę i z sobą kończy, to powinien szukać porady.

    > Czyli miałeś po prostu fuksa, bo równie dobrze bank mógł stwierdzić że źle
    > się odżywiasz więc możesz wcześniej wykitować - i w związku z tym
    > wypowiedzieć
    > umowę a Ciebie wysłać do kartonowego domku na ulicy. A to znaczy że po
    > prostu prawo pozwalające na formułowanie takich jest złe.

    No pewnie że mógł mi zabrać zabezpieczenie. I w takim przypadku je sprzedać
    i dać mi resztę pieniędzy ze sprzedaży. W sytuacji początkowej spłaty
    musiałbym dopłacić co najwyżej kilkumiesięczny zarobek. To naprawdę pryszcz.

    Ja się nie pakowałem w kredyt 50 letni, bo to jest dobre dla idiotów!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/